برگزاری آنلاین دوره‌های آموزشی کوتاه مدت در جهاددانشگاهی ایلام

۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۹ کد : ۱۷۳۸۴ آموزشی تاپ خبر
معاون آموزشی جهاددانشگاهی از فعالیت سامانه‌ آموزش آنلاین به فراگیران دوره‌های آموزشی کوتاه مدت در واحد ایلام خبر داد.
برگزاری آنلاین دوره‌های آموزشی کوتاه مدت در جهاددانشگاهی ایلام

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام، علی حیدربیگی، اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری کلاس‌های حضوری؛ معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد ایلام کلاس‌های خود را از طریق سامانه آموزش مجازی به فراگیران ارائه خواهد داد.
وی با بیان اینکه امروزه آموزش‌های الکترونیک به ویژگی بارز آموزش در جهان تبدیل شده است، گفت: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد پیشرو و منعطف در کمترین زمان ممکن، شیوه آموزش الکترونیک را جایگزین شیوه حضوری کرده و کلاً س‌های آموزشی زبان را با استفاده از اپلیکیشن‌های جدید از اسفند ماه سال گذشته و همزمان با تعطیلی کلاس‌های حضوری در ایلام آغاز کرده است.
معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد ایلام با اشاره به اینکه در عصر ارتباطات و اطلاعات شاهد تحول و جابجایی در معنای زمان و مکان هستیم، اضافه کرد: در همین چارچوب امروزه فراگیران قادر شده‌اند فارغ از زمان و مکان خدمات آموزشی را دریافت نمایند که بدون تردید روش‌های الکترونیکی ضمن کاستن از هزینه‌های آموزشی، فراگیری را برای افراد ساده‌تر و در دسترس‌تر می‌کند.
حیدربیگی تصریح کرد: محتواهای آموزشی به صورت مجازی در اختیار فراگیران قرار می‌گیرد و فیلم‌ها و مطالب آموزشی با توضیح اساتید در بستر اینترنت بارگذاری می‌شود.
معاون آموزش جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام عنوان کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت ثبت‌نام در دوره‌های آموزش آنلاین جهاد دانشگاهی می‌توانند با شماره ۳۲۲۴۳۵۶۲ و همچنین برای ثبت نام به سایت http://jdrooyesh.ir/rooyesh مراجعه نمایند.
گفتنی است فراگیران جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی ایلام به آدرس http://ilam.jde.ir مراجعه نمایند.


( ۲ )

نظر شما :