برگزاری رویداد همفکر با محوریت صنایع دستی و گردشگری در مرکز منش ایلام

۱۷ دی ۱۳۹۸ | ۰۹:۴۲ کد : ۱۴۹۱۱ اخبار تجاری سازی فناوری و اشتغال عمومی
با حضور معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام و جمعی از فعالان این حوزه رویداد همفکر در مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی ایلام برگزار شد.
برگزاری رویداد همفکر با محوریت صنایع دستی و گردشگری در مرکز منش ایلام


به گزارش روابط عمومی مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی ایلام، نورالدین محسنی، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام در اولین رویداد همفکر که در این مرکز برگزار شد اظهار کرد: جهاد دانشگاهی ایلام با حمایت از مشاغل خانگی در حوزه صنایع دستی در استان اقدامات سازنده‌ای انجام داد و با راه‌اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی مسیری جدید برای توسعه صنایع خلاق در استان آغاز کرده است.  
وی با اشاره به اینکه توسعه صنایع خلاق با محوریت صنایع دستی یکی از راهکارهای مهم برای ایجاد اشتغال در بین طیف وسیعی از جوانان به‌ویژه بانوان است، گفت: بهره‌گیری از طرح‌های نوآور و خلاق در حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی می‌تواند زمینه توسعه این صنعت را در استان بیش از پیش فراهم سازد و مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی ایلام ظرفیتی ارزشمند برای رسیدن به این هدف است.
اضافه می‌شود، رویداد "همفکر" با محوریت صنایع دستی و گردشگری در مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی ایلام به منظور آشنایی فعالان این حوزه با هم، تیم سازی، انتقال تجربه و ... برگزار شد همچنین حاضران در این رویداد در مورد مسائل، چالش‌ها و مشکلات حوزه صنایع دستی و گردشگری بحث و تبادل نظر کردند.


نظر شما :