مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام:

نگاه عمیق جهاددانشگاهی به مسائل برای استان امیدبخش است

۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۲:۴۵ کد : ۱۱۳۱۶ اخبار عمومی تاپ خبر
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام گفت: جهاددانشگاهی در همکاری با این دفتر سنگ تمام گذاشته و نگاه عمیق این نهاد به مسائل، برای استان امیدبخش است
نگاه عمیق جهاددانشگاهی به مسائل برای استان امیدبخش است

.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی ایلام، «زینب شیرخانی» در دیدار رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ، اظهار کرد: جهاددانشگاهی در همکاری با این دفتر سنگ تمام گذاشته و تجربیات خوبی از همکاری با این نهاد داریم .

وی با بیان اینکه نگاه جهاددانشگاهی در باره مسائل عمیق است، تصریح کرد: این نگاه علمی و عمیق موجب شده دوره‌های آموزشی اثرگذاری لازم خود را در جامعه داشته باشد .

شیرخانی برای توسعه‌ی همکاری‌ها با جهاددانشگاهی اعلام آمادگی کرد .

مهندس «سیدغلامرضا حسینی» رئیس جهاددانشگاهی استان اظهار کرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک زنجیره انباشت دانش در زمینه‌های فرهنگی ، آموزش، پژوهش و اشتغال در خدمت توسعه استان است .

وی با اشاره به ضرورت تبیین فرهنگ کار در استان، گفت: در الگوی نوین مشاغل خانگی و طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار حلقه‌های مفقوده زنجیره‌ی اشتغال به طور کامل دیده شده است .

رئیس جهاددانشگاهی ایلام تاکید کرد: هم‌افزایی نیاز امروز استان در زمینه‌های مختلف است که امیدواریم با تلاش‌های هدفمند مجموعه‌های مختلف محقق شود .

حسینی با اشاره به آغاز به کار مرکز نوآوری و شکوفایی در واحد استان، تصریح کرد: این مرکز آماده ارائه خدمت به جامعه‌ی هدف دفتر امور بانوان و خانواده استانداری است


نظر شما :